TUNI Moodle slow during the peak usage hours

TUNI Moodle slow during the peak usage hours

par Moodle 1,
Nombre de réponses : 0

(In English below)

Päivitys 9.9.2020: Pikakorjauksena suorituskykyongelmiin Moodlen yläpalkista poistettiin tänään kurssivalikko. Sen palauttamista harkitaan myöhemmin, kun Moodle-palvelinympäristön suorituskykyä saadaan nostettua viimeistään viikolla 38.  

TUNI Moodlessa on esiintynyt viime päivinä hidastelua kuormitushuippujen aikana klo 10-15 välillä. Ratkaisu ongelmaan on selvityksessä ja saamme tilanteen normalisoitua piakkoin. Sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä IT-Helpdeskiin, jos Moodlen sivut avautuvat hitaasti tai sivun lataus keskeytyy satunnaisesti.

Pahoittelemme Moodlen hidastelusta aiheutuvaa haittaa.


Update 9.9.2020: Course menu was removed today from the top navigation bar because of the Moodle performance issues. Course menu might be restored after Moodle server environment upgrage on week 38.

TUNI Moodle has been slow in recent days during the high usage hours between 10-15. The service provider is creating a solution for this problem and normal Moodle performance will be restored in the near future. You don't need to contact IT-Helpdesk, if Moodle pages take a long time to open or you need to reload Moodle pages to open them.

We are sorry for the trouble caused by this issue.